Tobi of Akatsuki Sprite

03 February 2013

Kenangan Pahit Pergi KLUANG

Assalamualaikum.tujuan aku tulis entri ni cuma nak citer tentang pengalaman yg tak best langsung pergi kluang tadi.saat entri ini ditulis,aku baru saja sampai ke uitm.aku punya beria & excited lah nak pergi sana sampai aku tak tido malam & pukul 2 pagi aku dah mandi.pukul 2.30 aku dah tunggu dekat padang kawat.las2,pukul 5 lebih baru gerak dari uitm.yang tu aku tak kisah sangat lah.yang paling aku kisah nyer,boleh pulak bas yang aku naiki tu rosak dekat pertengahan jalan di labis.puas menunggu sampai pukul 10.30 pagi baru ada bas sampai & teruskan perjalanan pergi kluang.

pada asalnya,coach tenis aku nak balik jer.tapi disebabkan pemandu bas tu cakap,walaupun lambat,kena pergi jugak.so,aku dengan rakan2 yang lain pon teruskan lah perjalanan.maklum lah,dalam bas tu cuma budak2 tenis part 2 & part 3 jer.jadi,sabar je lah menunggu semasa perjalanan.yang paling tak boleh bla bila time aku dah sampai,orang2 yang lain dah berpusu-pusu nak balik dah.

nak pulak bila salah seorang dak laki ni cakap kena tunggu sampai pukul 2 petang baru bas rosak yang aku naiki tadi sampai sebab bas yang baru aku naik tadi,tu sebenarnya bas dak lain yang nak balik ke uitm.memang angin giler lah.tapi,nasib baik lah ada 1 bas ni masih banyak kosong & kami semua terpaksa lah naik bas tu.kesian pulak aku dekat coach aku tak balik & membiarkan kami semua balik dulu.so,kiranya pergi kluang semata2 naik bas jer.hampeh betul.memang aku tak suka lah kalau perjalanan jauh ni tiba2 bas rosak.dulu masa aku study kat jengka pon 2 kali dh buat hal.aku mintak2 lah lepas ni,kejadian ni tak kan berulang lagi.sedih kot pergi saje je.


Terima Kasih Kerana Sudah Membaca Entri Taufiq ! Sila Like Kalo Suka !

3 comments:

  1. aduih..sedih giler dengar citer ni..sabar ye bang.dia saje je nk bawa jalan2.huh

    ReplyDelete
  2. apa agaknya rasa bus rosak =<

    ReplyDelete
  3. pasni xnak ikut pegi mana2 dah.tension!!!

    ReplyDelete

Copyright@Segala Yang Tercatat di atas semuanya Hak Milik Ku Taufiq