Tobi of Akatsuki Sprite

06 February 2013

Rindu Nak Pergi I-City Lagi

Assalamualaikum semua.tajuk untuk posting kali ini aku ingin bercerita tentang kenangan indah aku pergi I-City bersama dengan mak,kakak,abang ipar & 2 orang anak buah aku yang tercinta.setelah melihat cerita SAM,aku memang excited giler nak pergi sana & akhirnya tercapai jugak.masa aku pergi ni berlaku masa aku cuti pertengahan semester sem ni iaitu pada bulan 12 tahun lepas.memang bes & seronok lah pergi sana.cuma yang tak best nyer hampa sebab tak dapat masuk rumah salji.tapi takpe,lain kali akan aku pergi lagi.teringin nak pergi dengan insan tersayang...hahaha.jeles kot melihat semua orang kat sana berjalan dengan pasangan masing2.awek pon ramai kat sana.

First time pergi rasa macam terkejut & terpaku jer.macam2 jenis orang ada kat sana.seronok melihat keindahan warna2 pokok Alpine pada waktu malam dekat sana yang berwarna-warni.



sungguh indah melihat pokok  alpine yang berwarna warni ni




ni gambar mak,kakak,abg ipar & anak buah aku.yang 1 gambar kat atas ni yang ada gambar aku tu memang aku tak sempat ready lagi...hahaha





this is my nephew putri musyamimi aina balqis & putri musyafinaz alya yasmin bersama diorang punya mother











Terima Kasih Kerana Sudah Membaca Entri Taufiq ! Sila Like Kalo Suka !

1 comment:

  1. ya allah.bestnye.nak pergi jugak ngn org tersayang :)

    ReplyDelete

Copyright@Segala Yang Tercatat di atas semuanya Hak Milik Ku Taufiq